Reactie NS |
Ik kan mij voorstellen dat dit een vervelende ervaring voor u is geweest. Op deze dag speelde de hoge temperatuur een grote rol in de verstoringen van het treinverkeer 's middags en 's avonds. (Erg ongeloofwaardig, een dag eerder was het nog warmer, en toen had ik geen vertraging) Als gevolg van het uitzetten van de rails konden diverse wissels, seinen en bruggen niet naar behoren functioneren. (Is daar bij het ontwerp geen rekening mee gehouden?) Bovendien zorgden defecte treinen en aanrijdingen voor nog meer vertragingen. (onderhoud het materieel dan ook goed en investeer in goede beveiliging) In het gehele land, met name rond Amsterdam, werden reiziger hierdoor geconfronteerd met langere reistijden. (Ik ben die dag niet in de buurt van Amsterdam geweest en ook de trein Zwolle-Roosendaal rijdt met een grote boog om Amsterdam heen, verder was de reistijd niet eens zoveel langer, het wachten op de stations zorgde ervoor dat ik een uur later dan gepland thuis kwam)
Door de omvang van de ontregelingen zijn wij helaas niet in staat geweest onze reizigers voldoende op te vangen. Ook is de informatievoorziening onder de maat geweest. Hiervoor bied ik u mijn verontschuldigingen aan. Hoewel de oorzaak van de ontregeling buiten onze macht lag, willen wij graag een gebaar maken. Ik hoop dat bijgevoegde attentie het ongemak enigszins kan compenseren. (Een dagkaart eerste klas)
Ik vertrouw erop dat wij u een volgende keer weer naar behoren van dienst kunnen zijn.
(Ik heb niet zo'n groot vertrouwen in de NS, en terecht twee dagen later was het weer raak)
Met vriendelijke groet,
Mevrouw A. Kruse
Toni Cornelissen 1 januari 1970 toni@dse.nl |
Dagelijkse horoscoop |